Dit is de tweede Mercedes-Benz Actros 4165 die Feldmann uit Schmerikon (CH) inzet. Optisch alleen te onderscheiden aan de "Titan" stickers op de zonneklep, het vlootnummer 6 en het andere kenteken.
De truck wordt door de sterkste motorisering van Mercedes-Benz aangedreven, de OM 502 LA, een 15,9 liter V8 dieselmotor met een vermogen van 653 pk, aangedreven. De truck werd door Titan uit Sulzbach (DE) voor het zware werk aangepast. De basis was een 6x6-truck waar een niet-aangedreven voorloop as aan werd toegevoegd zodat het een 8x6-truck werd. Verder werd een VIAB turbokoppeling ingebouwd, de toren achter de cabine opgebouwd en werden het chassis en bumper versterkt.
Een trekker met 8x6-aandrijving is in Zwitserland geen bijzonderheid omdat 25% van het treingewicht van combinaties die sneller dan 40 km/h kunnen rijden op aangedreven assen dient te rusten. De truck heeft een cardanische schotel en een zware vangmuil, hoewel aansluitingen voor de montage van een ballastbak lijken te ontbreken.
Achter de cabine zijn de grote dieseltank, hydrauliekolietank, koeler voor de VIAB turbokoppeling, accu en drukluchttanks gemonteerd. Voor de tank is een grote opbergkist gezet. Achter de voorste as zijn het luchtfilter en de AdBluetank gemonteerd.
Hier is de truck met een Goldhofer THP/ET moduletrailer in nek-3-bed-5 configuratie onderweg. De combinatie had eerder die dag een boorstelling op de bouwplaats afgeleverd.