Deze MAN TGX 41.680 van Kahl Schwerlast uit Duisburg (DE) stond samen met een TGX 41.540, eveneens van Kahl bij de grensovergang bij Venlo (NL) geparkeerd.
Het is de normale 4 assige versie van de TGX 41.680, Kahl bezat eveneens een 5 assige versie van de TGX 41.680, die mocht technisch 52 ton wegen, in plaats van de gebruikelijke 41 ton. De truck wordt door een MAN D2863, een 16,2 liter V8 dieselmotor met 680 pk, aangedreven.
Achter de cabine de grote toren met daarin de grote dieseltank, hydrauliekolietank, luchtketels en koeling voor de koppelomvormer en de motor. Tussen de voorste assen hangen de AdBluetank, een opbergkist en de accu. Achteraan het chassis zijn twee koppelingen gemonteerd.
De lading is direct in een frame op de schotel gezet.
Het andere einde van de buis is op een 3 assige naloper geladen. De totale lengte van de combinatie ligt bij de 45 meter. De lading mag bij deze combinatie een gewicht van maximaal 46 ton wegen.
Alleen de voorste as is stuurbaar.
Aan deze kant werd tussen de assen de uitlaatdemper, katalysator en nog een opbergkist gemaakt. Een fraaie combinatie van Kahl!