Deze fraaie Sennebogen 2200 is van Eng Lee, een bouwbedrijf uit Singapore (SG). De kraan werd bij de bouw van twee bruggen in Singapore ingezet, het is een 80-tons rupskraan. Op dezelfde bouwplaats werd ook de Kobelco SL6000 van Bok Seng ingezet.
De onderwagen van de kraan is 6 meter lang en 4,8 meter breed. Voor het transport over de weg kan de breedte tot 3,5 meter gereduceerd worden. Er is geen centrale ballast gemonteerd.
De kraan wordt door een CAT C7, een 6-cilinder dieselmotor met een vermogen van 186 kW (253 pk), aangedreven. De dieselmotor drijft meerdere hydraulische pompen aan.
De kraan is met twee 8,5-tons hijslieren uitgevoerd.
Aan de bovenwagen is een 3-delige ballast met een totaalgewicht van 25 ton gemonteerd. De ballast heeft een draaicirkel van 4,7 meter.
De hoofdmast heeft een basislengte van 12,1 meter en heeft een maximale lengte van 59,7 meter. Aan de hoofdmastkop is de 'snavel' gemonteerd, zodat de kraan met beide hijslieren ingezet kan worden.
Hier was de kraan met een 28,9 meter lange hoofdmast opgebouwd. In deze configuratie kan de kraan maximaal 34 ton op 7 meter vlucht of 5,8 ton tot 26 meter vlucht hijsen. Een fraaie kraan van Eng Lee!