Ruppert uit Frickenhausen (DE) is een grondverzet- en sloopbedrijf en zet voor het transport van eigen machines deze imposante combinatie in die bestaat uit een 3-assige truck en een 8-assige dieplader.
De truck is deze fraaie Mercedes-Benz Actros 3365. De truck wordt door de sterkste uitvoering van de Mercedes-Benz OM 502 LA, een 15,9-liter V8-dieselmotor met een vermogen van 480 kW (653 pk), aangedreven. Dit is de sterkste motor die Mercedes-Benz ooit in een vrachtwagen verbouwd heeft.
De truck wordt zo niet vanaf de fabriek geleverd; bij Titan uit Sulzbach (DE) werd het chassis versterkt, de VIAB turbokoppeling ingebouwd en de toren achter de cabine opgebouwd.
Achter de cabine is de zwaartransport toren met de grote dieseltank, de hydrauliekolietank en grote koeler voor de motor opgebouwd. Om de VIAB turbokoppeling nog eens te koelen zijn geheel boven nog eens twee koelers gemonteerd. De toren is fraai afgewerkt met de flaps. Achter de voorste as zijn de uitlaatdemper, accu en twee drukluchttanks gemonteerd.
De truck werd met diepladers en kipopleggers ingezet, vandaar dat links naast de Mercedes-Benz-ster een klapbord met de letter "A" van afval gemonteerd is.
Aan de andere kant zijn achter de voorste as een luchtfilter, de AdBluetank en nog twee drukluchttanks gemonteerd. Er is geen aanhangerkoppeling gemonteerd, er kunnen dus alleen opleggers getrokken worden.
Getrokken wordt een 8-assige Goldhofer STZ-VP 8 (3+5). Tijdens de lege rit worden de voorste drie assen opgetrokken.
Ondertussen is deze fraaie truck bij Ruppert door een nieuwe Arocs 3363 vervangen. De truck heeft een nieuw leven bij de firma Amirco in Irak gekregen.