Om de ballast en stempelschotten van Paule's Liebherr LTM 1400-7.1 te transporteren, zet Paule uit Stuttgart (DE) deze fraaie Mercedes-Benz Actros 4155 met 6 assige hoogbed trailer in.
De 4 assige Actros komt uit de MP 2 serie die in 2003 geintroduceerd werd. In 2004 kwam de volgende update met motoren die aan de Euro 4 en 5 voldeden. Bij deze motoren wordt AdBlue gebruikt om de uitlaatgassen schoner te maken. De AdBluetank is tussen de voorste twee assen gemonteerd. De trekker wordt door een Mercedes-Benz OM 502 LA, een V8 dieselmotor met 551 pk aangedreven.
Aan deze kant werd tussen de voorste assen de uitlaatdemper gebouwd. De achterste assen worden aangedreven.
Achter de cabine is een grote toren opgebouwd, met een hydrauliekolietank voor de trailer-hydrauliek, een grote dieseltank, opbergvakken, de accu en luchtketels. Voor de toren werden nog meer opbergvakken gebouwd.
De toren is afgewerkt door de flaps die de toren van de zijkant afdekken. Daar geen koppelomvormer verbouwd is, is geen extra koeler nodig.
Aangekoppeld is een 6 assige Faymonville hoogbed waarvan de laatste vier assen stuurbaar zijn.
De trailer is beladen met een kleine container, 20 ton ballast, de ballastbasisplaat met koppelframe van 28 ton en de vier stempelschotten op een kist met hijsgereedschap.
Een zeer fraaie combinatie!