Een fraaie Mercedes-Benz Actros 4155 van Holleman uit Jilava (RO) stond met een grote boorstelling geparkeerd langs de Autobahn A61 bij Bedburg (DE).
Deze firma Holleman is opgericht als onderdeel van de Holleman Holding BV uit Breda (NL), een bedrijf dat al sinds 1945 actief is en zelf meer dan 200 vrachtwagens en 70 hijskranen in dienst had. De Roemeense vestiging werd in 1997 opgericht. Tegenwoordig is het bedrijf ook deels van het Duitse P. Schwandner Transport & Logistik GmbH.
De 4 assige Actros komt uit de MP 2 serie die in 2003 geintroduceerd werd. In 2004 kwam de volgende update met motoren die aan de Euro 4 en 5 voldeden. Bij deze motoren wordt AdBlue gebruikt om de uitlaatgassen schoner te maken. De AdBluetank is tussen de voorste twee assen aan de andere kant gemonteerd. De trekker wordt door een Mercedes-Benz OM 502 LA, een V8 dieselmotor met 551 pk aangedreven. Aan deze kant is de uitlaatdemper achter de eerste as gezet.
Achter de cabine zijn een grote dieseltank, hydrauliekolietank, accu, luchtketels en een opbergkist gezet.
Getrokken wordt een Goldhofer STZ-VP in 3-bed-5 configuratie. Het bed van de dieplader is 7 meter lang en 4 meter uitschuifbaar.
Een detail van de 3 assige dolly. In Duitsland mogen ladingen niet over de cabine van de trekker geladen worden.
De lading is een fraaie (en nieuwe) Bauer BG 24 H voor Franki Foundations. Deze boorstelling is op transport 19,2 meter lang, 3,5 meter hoog en 3 meter breed. Zijn transportgewicht is zonder boormotor en ballast nog 59,3 ton.
Een fraaie combinatie.