Een Mercedes-Benz Actros 4155 van Felbermayr uit Wels (AT) werd ingezet voor het transport van kraandelen op een windmolenproject.
De 4-assige Actros komt uit de MP 2 serie die in 2003 geintroduceerd werd. In 2004 kwam de volgende update met motoren die aan de Euro 4 en 5 voldeden. Bij deze motoren wordt AdBlue gebruikt om de uitlaatgassen schoner te maken. De AdBluetank is tussen de voorste twee assen gemonteerd. De trekker wordt door een Mercedes-Benz OM 502 LA, een V8 dieselmotor met 551 pk aangedreven.
Beide achterassen worden aangedreven, tussen de spatborden zijn kleine opbergvakjes gemaakt.
Achter de cabine zijn de grote dieseltank, een opbergkast, accu en luchtketels gezet.
Getrokken wordt een 8-assige Goldhofer semidieplader.
De lading is een giekdeel van een Liebherr LR 1750.
Deze fraaie trekker werd vroeger ook vanuit Duitse vestigingen ingezet.