Kermisexploitant Burghard-Kleuser uit Dortmund (DE) exploiteert het reuzenrad "Roue Parisienne" en heeft voor het transport van dit reuzenrad een aantal vrachtwagens in dienst. Deze Mercedes-Benz Actros 4157 als trekker wordt voor het transporteren van één van de A-frames gebruikt. In de achtergrond de Actros 2657 met laadkraan.
Het is een 8x4 trekker die door een Mercedes-Benz OM 502 LA, een 8 cilinder dieselmotor met een inhoud van 15,9 liter met 571 pk, aangedreven wordt. Dat is de zwaarste motor die bij de Actros MP1, die van 1996 tot 2003 gebouwd werd, leverbaar was.
Deze trekker werd nieuw door Brande Maskintransport A/S ingezet, daarna reed hij kort bij Nolte Krane uit Hannover (DE) en nu dus voor Burghard-Kleuser.
Achter de cabine is in het midden een grote dieseltank gezet, links en rechts daarvan opbergkasten.
Hier is de 4 assige trailer aangekoppeld. Het reuzenrad bestaat uit drie trailers die naast elkaar wordt gezet. De buitenste twee zijn de hydraulische A-frames. In het midden staat de wagen met spaken. De andere trailer met A-frame wordt door een 4-assige DAF XF 105.510 getrokken.
Voor en achter zijn twee grote stempels gebouwd, de trailer wordt een deel van de attractie. Het reuzenrad heeft opgebouwd een hoogte van ongeveer 45 meter en is door Mondial uit Heereveen (NL) gebouwd.
Een interessante en fraaie combinatie.