Bau-Trans zet vanuit de vestiging in Vaduz (LI) deze fraaie Mercedes-Benz Actros 4160 in. De combinatie stond hier op de grensovergang tussen Schaanwald (LI) en Feldkirch (AT) te wachten omdat het transport pas na 22:00 uur Oostenrijk mag beginnen te rijden. De bestemming is een nieuwe waterkrachtcentrale ergens hoog in de bergen in Oostenrijk.
De trekker is een Mercedes-Benz Actros 4160 met 8x6-aandrijving. De truck wordt door een Mercedes-Benz OM 502 LA, een 15,9 liter V8 dieselmotor met 600 pk, aangedreven.
De ballastbak op het tridem weegt zo'n 27 ton en zorgt voor voldoende druk op de aangedreven assen van de trekker. Het totaalgewicht van de trekker is zo'n 41 ton.
Achter de cabine zijn de grote dieseltank, hydrauliekolietank, drukluchttanks, de accu en een koeler voor de WSK 400-koppelomvormer gemonteerd. Achter de voorste as zijn de uitlaatdemper en een opbergkast gezet.
De bumper van de trekker is versterkt en heeft een grote registerkoppeling gemonteerd, zodat vergelijkbare transporten ook geduwd en geremt kunnen worden. Achter de voorste as zijn de AdBluetank en nog een opbergkast gezet.
Aan de achterkant van het chassis is een zware Rockinger aanhangerkoppeling gemonteerd.
Getrokken wordt een zeer interessante aanhanger; een ketelbrug tussen twee 9-assige Goldhofer asmodules.
De ketelbrug was voor dit transport noodzakelijk om de combinatie gemakkelijker krappe bochten te laten maken. Omdat de brug hydraulisch in hoogte verstelbaar is kan eenvoudiger een rotonde genomen worden of kan over een geleiderail bewogen worden.
De lading is een onderschaal van een stator gemaakt door GE. De schaal in het transportframe is 9,5 meter lang, 3,9 meter breed en 4,1 meter hoog. Het totaalgewicht is 128 ton, waarbij het transportframe 29 ton weegt.
De combinatie heeft een totaalgewicht van zo'n 300 ton.
Iets kleiner en wat minder vermogen (382 kW; 519 pk) - maar zeker niet minder exclusief - is deze passerende Ferrari F50.