Deze fraaie MAN TGX 41.680 van Schmidbauer uit Regensburg (DE) stond met een zware ladings langs de Duitse snelweg 6 bij Hockenheim (DE) geparkeerd.
De truck is een MAN TGX 41.680 met 8x4-aandrijving. De beide achterassen worden door een MAN D2868, een 16,2-liter V8 dieselmotor met een vermogen van 500 kW (680 pk), aangedreven.
De truck is met een cardanische schotel uitgerust en heeft een aanhangerkoppeling zodat de truck ook als geballasteerde trekwagen ingezet kan worden.
Achter de cabine zijn een 900 liter dieseltank, een 300 liter hydrauliekolietank, luchtketels en een grote koeler voor de hydrauliekolie. Een WSK 440 koppelomvormer is verbouwd. Voor de toren is een grote kastenwand gebouwd. De trekker is voor treingewichten tot 250 ton toegelaten.
Getrokken wordt een wat oudere 6-assige Goldhofer dieplader in 2-bed-4 configuratie. De dieplader is uit modulaire onderdelen samegesteld.
Geladen op het tussenbed is een oudere transformator. Opvallend zijn de hydraulische cilinders op de hoeken van het bed, waarschijnlijk kan dit gebruikt worden om het bed in hoogte te verstellen bij het aanbouwen van (extra) assen.
Een zeer fraaie combinatie van Schmidbauer!