Deze MAN TGA 41.480 van Nosreti uit Ostrava (CZ) stond aan de grensovergang bij Venlo (NL) geparkeerd.
De 4 assige trekker wordt door een MAN D28 12,6 liter dieselmotor, die hier 480 pk levert, aangedreven.
Tussen de voorste assen in, zijn de accu en twee luchtketels gezet, aan de andere kant zijn hier de uitlaatdemper en een opbergkist gebouwd. Een AdBluetank ontbreekt, het is dus een Euro 3 voertuig. Kort voor de invoering van de TGX trucks kregen de TGA's nog een nieuwe D26 motor ingebouwd, hier was AdBlue technologie verbouwd, hiervan zijn echter weinig trucks van uitgeleverd omdat kort daarop de TGX serie ingevoerd werd.
Achter de cabine is een grote toren opgebouwd met een grote dieseltank, daaronder luchtketels, daarvoor een kleine hydrauliekolietank en bovenop grote opbergkasten.
Aangekoppeld was een 4 assige Goldhofer STZ dieplader.
Met deze combinatie kunnen lasten tot 49 ton getransporteerd worden.
De groene stickers op de cabine betekenen: "3" - Euro 3 voertuig en "L" - lärmarmes Kraftfahrzeug, dit voertuig mag in Oostenrijk ook 's nachts rijden.