Deze indrukwekkende MAN 33.502 van een kleine firma uit het zuiden van Duitsland stond tijdens het weekend in Illertissen (DE) geparkeerd. Deze truck werd voorheen door Maximum uit Berlijn (DE) en later door Attollo, ook Berlijn, ingezet. Het blauw van de eerste eigenaar is nog enigzins op de voorbumper te herkennen.
De truck wordt door een 18,3 liter V10 MAN dieselmotor met 500 pk aangedreven. Alle assen zijn aangedreven.
Achter de voorste as zijn de uitlaatdemper, luchtketels, accu en een opbergkast gezet. De grote dieseltank is achter de cabine gezet. De zilverkleurige laadkraan herinnert aan de periode dat de truck door Attollo ingezet werd.
De truck werd bij de eerste eigenaar vooral ingezet voor het transporteren van railvoertuigen op een speciale aanhanger. De grote kastenopbouw is vast op de wagen gemonteerd. In de opbouw is ook een zware hydraulische lier verwerkt om de railvoertuigen vanaf de trailer te kunnen lossen.
De laadkraan is een Palfinger PK 52000 met een maximala capciteit van 14,6 ton. Het aggregaat op de opbouw wordt gebruikt om het hydraulische trilblok aangedrijven die onder de laadkraan ligt.
De truck is met een koppelomvormer uitgerust en heeft daarvoor een grote koeling die achter de cabine zichtbaar is.
Tegenwoordig rijdt de truck met een 4-assige Goldhofer TU4-2x2-31/80 dieplader, goed voor zo'n 31,5 ton laadvermogen. De lading bestaat uit een aantal staalprofielen.
Een indrukwekkend en fraai voertuig! Onbekend is of de truck tegenwoordig nog actief in Duitsland is.