Een fraaie MAN TGX 41.680 met 6-assige semi dieplader van Frank Nørager uit Hjortdal (DK) stond met een overmaatse lading langs de Autobahn 7 bij Ellwagen (DE) geparkeerd. Ondertussen bestaat deze firma niet meer omdat het door Silvasti in 2017 werd overgenomen.
De truck is deze fraaie MAN TGX 41.680 met 8x4-aandrijving. De laatste twee achterassen worden door de MAN D2863, een 16,2-liter V8-dieselmotor met een vermogen van 680 pk, aangedreven.
Voor het trekken van aanhangers is een aanhangerkoppeling aan het chassis gemonteerd. Koppelingen voor een ballastbox lijken echter te ontbreken. Achter de voorste as zijn de uitlaatdemper, het luchtfilter en een opbergkast gezet.
Achter de combinatie stond de Mercedes-Benz Actros 4163 van Max Bögl geparkeerd.
De trekker heeft een verzwaarde bumper zodat transporten ook geduwd of geremt kunnen worden. Ook kunnen trailers gerangeert worden, zodat combinaties zichzelf kunnen laden en lossen, wat bij het transport van windmolen onderdelen niet ongebruikelijk is.
Achter de cabine zijn de dieseltank, hydrauliekolietank, luchtketels en een grote koeling voor de WSK 440 koppelomvormer gezet. Voor de toren is een grote kastenwand gezet. Achter de voorste as zijn nog een opbergkast en de AdBluetank gezet.
De lading op de 6-assige Nooteboom semidieplader met pendelassen is de gondel van een Vestas windmolen. De drive train voor de gondel werd door Holleman met hun DAF XF 105.510 getransporteerd.