Deze MAN TGX 41.540 van Aguado uit Madrid (ES) bracht een windmolengondel bij een fabrikant van hijskranen. Aguado is een van de grootste verhuurders van hijskranen en zwaartransport in Spanje.
Het is een 4-assige trekker met een 540 pk dieselmotor met een inhoud van 12,4 liter.
Achter de cabine van de truck is een grote brandstoftank gemonteerd, zodat de trekker ingezet kan worden voor lange ritten, ook in de bergen, die in Spanje niet ongewoon zijn. Onder de tank zijn een aantal luchtketels gemaakt. Tussen de twee voorste assen in zijn de Adblue-tank en accu gemonteerd.
Aan de truck is een 2-bed-4 Goldhofer dieplader gekoppeld. De dieplader is samengesteld uit een zwanenhals, aslijnen een een bed.
Aan deze kant van de truck is tussen de eerste twee assen een opbergvak gemaakt. Erboven een watertankje om de handen te wassen. De wagen is nog redelijk standaard.
De Goldhofer THP modulen hebben een breedte van 2,75 meter en kunnen 350 mm omhoog en 250 mm omlaag versteld worden.
Aan het laatste wielstel is een triangel gemaakt, zodat de truck zelf de modulen kan samenstellen en verrijden.
De gondel van Gamesa weegt zo'n 80 ton en staat hier op een bed van Trayl-ona, een Spaanse fabrikant van trailers en toebehoren. Het bed kan eenvoudig gelost worden door de trailer te laten zakken en de verbinding weg te nemen.