Voor het transport van grote rupskranen en heistellingen zet Van 't Hek uit Z.O. Beemster (NL) deze fraaie combinatie in. De combinatie bestaat uit een 5 assige trekker die met een 7 assige dieplader ingezet wordt.
De trekker is een DAF CF 85.510 in 10x4 uitvoering. Deze truck wordt zo niet door DAF vanuit de fabriek afgeleverd. De standaard 8x4 trekker werd door Estepe uit Heesch (NL) naar een 10x4 omgebouwd door er een 10 tons niet-aangedreven voorloop als 3e as aan toe te voegen. Deze as is hefbaar.
De truck wordt door een een DAF 12,9 liter 6 cilinder lijnmotor met 510 pk aangedreven. Het bouwjaar van de truck is 2009.
Ook de cabine werd door Estepe onder handen genomen, deze werd om 20 centimeter verlaagd om gieken en makelaars over de cabine te kunnen laden. Eveneens werd achter de cabine de grote dieseltank gezet.
Tussen de dieplader en trekker is een 2 assige Nooteboom jeepdolly gezet.
De Nooteboom dieplader met 10 pendelassen heeft een laadvermogen van 71 ton.
De lading is de basismachine van een Hitachi KH300-3, eveneens van Van 't Hek. De rupskraan is 3,5 meter breed en hoog en weegt zo'n 71 ton.
Een zeer fraaie combinatie die voor het vervoer van Van 't Hek haar grootste machines gebruikt wordt.