Sarens zette voor de montage van twee Siemens 3.2DD windmolens in Ede (NL) deze fraaie Terex Superlift 3800 in.
Het is een 650 tons rupskraan, hier opgebouwd met hoofdmast.
Aan beide kanten van de onderwagen is 25 ton centrale ballast gemonteerd.
De kraan is hier met 205 ton ballast opgebouwd, dat is maximaal. De ballast heeft een draaicirkel van 8,45 meter.
Voor extra stabiliteit bij het optrekken van de lange hoofdmast zijn aan een van de rupsen twee extra stempels gemonteerd.
De onderwagen is 11,34 meter lang en 9,9 meter breed.
Een rups is 11,34 meter lang, 1,5 meter breed en 1,74 meter hoog. Het gewicht per stuk is 37,3 ton.
De kraan heeft twee grote zwenkmotoren, daarvoor is de inscheerlier gebouwd. Deze dunne draad wordt gebruikt om de zware hijsdraad over de giek naar de giekkop te bewegen en door het hijsblok heen te trekken.
De kraan stond hier in LH+LF_3 configuratie opgebouwd. De hoofdmast is 102 meter lang. Maximaal is de hoofdmast 111 meter lang.
Direct op de hoofdmast is een 12 meter lange vaste jib onder 20 graden gemonteerd. In deze configuratie kan de kraan nog 108 ton op 18 meter vlucht hijsen.
De eerste twee torendelen van resp. 80,3 en 76,9 ton waren reeds gemonteerd. Hier wordt het hijsen van het derde deel voorbereid. Als staartkraan staat een Liebherr LTM 1100-5.1, eveneens van Sarens, ingezet.
Dit deel is 29,33 meter lang en weegt 66,5 ton.
Eenvoudig en snel wordt het op de rest van de toren gemonteerd. De kraan werkt hier op 22 meter vlucht, de kraan kan daar maximaal 92,5 ton hijsen.
Het laatste torendeel werd door deze Volvo FH 540 van Van der Vlist aangeleverd.
Dit onderdeel is 29,5 meter lang en weegt 46,6 ton.
Later werden de nacelle en rotor nog gemonteerd. Deze windmolen heeft een ashoogte van 101 meter en een rotordiameter van 99,5 meter.