Dick van Campenhout uit Rotterdam (NL) beschikte over deze Terex AC 100 die hier als hulpkraan bij de Liebherr LTM 11200-9.1 van Ter Linden ingezet werd. Ondertussen beschikt het bedrijf niet meer over deze kraan.
De 5-assige onderwagen wordt door een DaimlerChrysler OM 502 LA, een 8-cilinder dieselmotor met een vermogen van 350 kW (476 pk), wordt aangedreven. Deze kraan beschikt over de optionele 10 x 8 x 8-aandrijving, de assen 1, 2, 4 en 5 zijn stuurbaar. De stempelbasis meet 7,1 x 7 meter, of half 7,1 x 4,5 meter.
De hoofdmast heeft een basislengte van 12,5 meter en een maximale lengte van 50,2 meter. Een 17-meter lange klapjib hangt hier naast de basissectie.
De kraan neemt hier zelf 25 van de 32 ton ballast mee. Twee zijtassen moeten aangevoerd worden. De draaicirkel van de ballast is 3,95 meter of 4,0 meter indien de volledige ballast ingezet wordt. Bovenop de kist liggen de stempelschotten.
Ingepakt heeft de kraan een transportlengte van 14,04 meter, een breedte van 2,75 meter en een hoogte van 3,86 meter. Het transportgewicht ligt projectintern bij ongeveer 75 ton, maar kan voor het transport over de openbare weg tot 60 ton gereduceerd worden.