Deze indrukwekkende Tadano ATF 110G-5 is van Bok Yong uit Singapore (SG). Het is een 110-tons kraan gemonteerd op een 5-assige onderwagen die op een openbare parkeerplaats voor grote voertuigen stond.
De 5-assige onderwagen wordt door een Mercedes-Benz OM 502 LA, een 8-cilinder dieselmotor met een vermogen van 390 kW (530 pk), aangedreven. Deze kraan beschikt over de optionele 10x8x8-aandrijving, waarbij de assen 1, 2, 4 en 5 aangedreven worden en stuurbaar zijn. De derde as is liftbaar.
De stempelbasis meet 7,75 x 7,5 meter, of half 7,75 x 5,02 meter.
Op de onderwagen wordt totaal 12,9 ton ballast meegenomen, dat is de maximale ballast dat geometrisch op de onderwagen past.
Ingepakt is de kraan 14,9 meter lang, 2,75 meter breed en 4 meter hoog.
Aan de bovenwagen blijft 7,9 ton ballast hangen tijdens het transport over de weg. De kraan neemt dus zelf 20,8 ton ballast mee. De maximale ballast weegt 35 ton en heeft een draaicirkel van 4,1 meter.
De 5-delige hoofdmast van de kraan heeft een basislengte van 13 meter en schuift vier maal tot een maximale lengte van 52 meter uit. De kraan neemt geen jib mee.
De kraan is rijkelijk met hulpmiddelen uitgerust zodat de eigenaar altijd volledig uitgerust op pad kan.