Deze PPM ATT 400/3 van Connect stond langs een bouwplaats geparkeerd. Het is een 35-tons kraan op een 2-assige onderwagen. PPM werd onderdeel van de Terex groep, later zou dit type kraan, na wat (uiterlijke) aanpassingen, als Terex AC 35 vermarkt worden.
De 2-assige onderwagen wordt door een Mercedes-Benz OM 906 LA, een 6-cilinder dieselmotor met een vermogen van 205 kW (279 pk), aangedreven. Beide assen worden aangedreven en zijn stuurbaar.
De kraan werd gebruikt uit Engeland gekocht. Hewden Stuart ging eind 2016 failliet en begin 2017 werden alle 130 telescoop kranen van 35 tot 220 ton geveild. Deze kraan komt ook uit die partij.
Tijdens het transport over de weg worden twee ballastplaten met een totaalgewicht van 1.600 kg op de onderwagen afgezet.
De 4-delige hoofdmast heeft een basislengte van 9,4 meter en is volledig uitgeschoven 30,4 meter lang. Een 8 of 15 meter lange klapjib zorgen voor een maximale haakhoogte van ongeveer 45 meter. De klapjib is onder 0, 20 en 40 graden monteerbaar.
Ingepakt is de kraan 10,6 meter lang, 2,55 meter breed en 3,3 meter hoog. Het transportgewicht ligt bij 24 ton.
De stempelbasis meet 6,25 x 5,95 meter, of half 6,25 x 4,78 meter.
De totale ballast weegt 5,5 ton en de ballast heeft een draaicirkel van 3,15 meter.
Een fraaie compacte kraan.