Deze interessante P&H 670-TC van Williams Cranes uit Pinkenba (AU) stond op hun werf opgebouwd. Het is een 70 US-tons kraan met vakwerkgiek gemonteerd op een 4-assige onderwagen.
De 4-assige onderwagen wordt standaard door een Cummins NTF-255, een 14-liter 6-cilinder dieselmotor met een vermogen van 190 kW (255 pk), aangedreven. Beide achterassen worden aangedreven, de twee voorassen zijn stuurbaar. Op de weg kan een snelheid van 65 km/h behaald worden.
Tijdens het transport over de weg is de kraan 11,42 meter lang, 3,35 meter breed en 3,91 meter hoog. De kraan heeft zonder ballast een transportgewicht van ongeveer 41 ton.
De stempelbasis meet 5,41 x 6,24 meter. De stempels schuiven een maal uit.
De bovenwagen wordt standaard door een Cummins N-855P, een 6-cilinder dieselmotor met een vermogen van 97 kW (130 pk), aangedreven. De kraanfuncties worden mechanisch aangedreven.
Aan de bovenwagen is een ballastgewicht van 10,193 ton gemonteerd. De ballast heeft een draaicirkel van 3,94 meter. Aan de voorbumper kan een ballastgewicht van 6,35 ton gemonteerd worden, maar die ontbreekt bij deze kraan.
De kraan stond hier met een 90' (27,4 meter) lange hoofdmast opgebouwd.
De maximale lengte van de hoofdmast is 180' (54,9 meter). Het A-frame heeft opgebouwd een maximale hoogte van ongeveer 5,5 meter. Een bijzondere en fraaie kraan van Williams Cranes!