Een fraaie Liebherr LG 1130 van Albert Regel uit Baunatal (DE) bij het monteren van prefab betonelementen. Het bouwjaar van deze kraan is 1979.
Het is een 130 tons opbouwkraan op een 6 assige onderwagen. Bij het transport over de weg is de kraan 16,36 meter lang, 3 meter breed en 3,88 meter hoog. Tijdens het transport blijft het broekstuk verbonden met de bovenwagen, de sprenkel wordt voorover geklapt en rust dan op het frame achter de cabine.
De onderwagen wordt door een Daimler-Benz OM 404 V12 motor met 430 pk aangedreven, de maximale snelheid is 65,6 km/h. Van de 6 assen worden er 3 aangedreven en 3 assen zijn stuurbaar uitgevoerd.
De ballast weegt 38 ton en heeft een draaicirkel van 5,7 meter.
De stempelbasis meet 7,3 x 7 meter.
De bovenwagen wordt door een Daimler-Benz OM 401 V6 motor met 192 pk aangedreven.
De bovenwagencabine wordt bij het transport over de weg in de bovenwagen geschoven.
De hoofdmast heeft een basislengte van 7 meter en heeft een maximale lengte van 70 meter. De beweegbare jib heeft een maximale lengte van 63 meter en is te combineren met een hoofdmast van 63 meter.
Hier is de kraan met een 56 meter lange hoofdmast opgebouwd, de kraan hijst zo nog 38 ton op 7 meter en 3,4 ton op 38 meter vlucht.