De fraaie Liebherr LTM 1750-9.1 van Moh Seng uit Singapore (SG) werd bij de demontage van een Comansa 21 CM 550 torenkraan ingezet.
De kraan was in TYVEN configuratie opgebouwd; met afgespannen hoofdmast en beweegbare jib.
Hier werd de kraan met een 73,5 meter lange beweegbare jib opgebouwd, de maximale lengte van de jib is 91 meter.
Tussen de beweegbare jib en hoofdmast is een telescoopverlenging van 5 meter ingebouwd, hier is de afspanning aan vastgemaakt.
De armen van de YSL afspanning zijn elk 45 graden uitgevouwen.
De stempelbasis meet 12 x 12 meter.
De volledige ballast van 204 ton, met een draaicirkel van 8,33 meter is hier gemonteerd.
De 4-delige hoofdmast is hier tot een lengte van 43,7 meter uitgeschoven, de maximale lengte is 52 meter. De kraan hijst hier twee Comansa D33 torenstukken met een gecombineerd gewicht van ongeveer 8,7 ton.
Als hulpkraan werd een Tadano ATF 110G-5, eveneens van Moh Seng, ingezet.