Winder Limmen uit Alkmaar (NL) heeft in totaal twee van deze FAUN ATF 110G-5 kranen in dienst (gehad). Dit is de nieuwste daarvan met bouwjaar 2007. De eerste ATF 110G-5 is inmiddels door een nieuwere Tadano ATF 110G-5 vervangen.
Het is een 110 tons kraan op een 5 assig chassis. De onderwagen wordt door een Mercedes-Benz OM 502 LA, een 8 cilinder dieselmotor met 517 pk aangedreven. Dezelde motor is ook in diverse Mercedes-Benz Actros modellen verbouwt.
De stempelbasis meet 7,745 x 7,5 meter, of half 7,745 x 5 meter. De stempelschotten worden in een frame, achterop het chassis van de kraan, meegenomen.
De kraan werd ingezet om jacht "Misha" samen met Koeman's Demag AC 100 in het water te hijsen.
De bovenwagen wordt door een Mercedes-Benz OM 904 LA, een 4 cilinder dieselmotor met 177 pk aangedreven. De giek van de kraan heeft een basislengte van 12,8 meter en schuift vier maal uit tot een lengte van 52 meter. De giek kan met een klapjib van maximaal 30,1 meter verlengt worden, daarvan kan de kraan zelf 16,2 meter naast de giek meenemen.
De kraan werd hier met 20,8 ton ballast ingezet, deze hoeveelheid ballast kan de kraan geometrisch op de onderwagen afzetten en meenemen. De complet ballast weegt 34,5 ton. De ballast heeft een draaicirkel van 4,1 meter.
Ingepakt heeft de kraan een lengte van 14,95 meter, een breedte van 2,75 meter en een hoogte van 4 meter. Het transportgewicht met klapjib ligt rond de 60 ton.
Achterop hangt nog een kist voor het hijsgereedschap, achterop liggen de stempelschotten. De rest van de ballast wordt op een 3 assige aanhanger meegenomen.